SUPPLIMENT UNTUK KEHAMILAN & ATASI MORNING SICKNESS


SUPPLIMENT UNTUK KEHAMILAN 
 & ATASI MORNING SICKNESS 


Pada awal kehamilan, kebanyakan ibu tidak terlepas daripada simptom seperti morning sickness, sakit kepala, loya, alahan, tidak bertenaga dan sebagainya. Bagi sesetengah ibu simptom ini mungkin berlarutan sehingga 9 bulan. Paling tidak pun, sesekali pasti di serang simpul biawak, sembab kaki, atau kepenatan kerana 'membawa perut' yang semakin membesar.

Alangkah seronoknya jika 9 bulan itu dapat kita lalui dengan badan yang sihat, cergas, bertenaga dan ceria.

Para ibu pasti dibekalkan dengan vitamin oleh klinik untuk diambil sepanjang kehamilan. Namun, tidak rugi melaburkan lebih wang jika kita berkemampuan demi kebaikan bayi yang dikandung serta ibu itu sendiri.

Dengan SNE PRODUCT, kami mengesyorkan 2 suppliment untuk ibu mengandung iaitu : 

  • SNE CAPSULE : Menyeimbangkan sistem imun badan, mencegah morning sickness yang teruk, memberi tenaga berterusan, penting untuk saraf dan baik untuk ibu hamil, bagus utk sistem saraf, pembentukan tulang bayi serta menghindari simpul biawak (cramp), membantu proses meneran semasa kelahiran.     
  • WIS D ESSENCE :  Sangat baik untuk perkembangan janin, memperbaiki dan merangsang sel2 otak, menggalakkan perkembangan DNA dan RNA, tumbesaran dan sintesis. 

Glitter Graphics | http://www.graphicsgrotto.com/

 

RIDHANI COLLECTIONS Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting